توسل بایدن به اقدامات جنگ سرد برای افزایش سرمایه‌گذاری در بخش دارو 

بایدن برای افزایش سرمایه‌گذاری در تولید دارو‌ها و تجهیزات پزشکی که از نظر او برای دفاع ملی مهم است، به اقدامات دوران جنگ سرد متوسل خواهد شد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به وزارت بهداشت و خدمات انسانی اجازه می‌دهد تا از قوانین دوران جنگ سرد برای سرمایه گذاری در بخش تولید «دارو‌های ضروری» استفاده کند.

به گزارش رویترز، حوزه‌های سرمایه‌گذاری همچنین شامل «اقدامات متقابل پزشکی» می‌شود، که شامل تجهیزاتی برای تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری‌های مرتبط با حملات شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی یا هسته‌ای است.

لائل برینارد، رئیس شورای اقتصاد ملی آمریکا گفت: فشار بر زنجیره تامین در طول همه‌گیری کووید-۱۹ کاهش یافته است، اما هنوز کار‌های بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

بایدن دموکرات که برای انتخابات مجدد در سال ۲۰۲۴ نامزد می‌شود، مایل است به آمریکایی‌ها نشان دهد که در حال مقابله با تورم و رفع نگرانی‌های گسترده در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
این بایدن دروغگو را محاکمه واعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
این جو بایدن دروغگوی شیطان پرست که همه کار او شیطانی است وباشیاطین واجنه سرو کار دارد چگونه میخواهد برای بشریت گام بر دارد رسانه های هالیوودی که همه آنها معاف از عقلانیت هستندودر جهان رسوا شده اند چگونه میخواهند ملت بیدار شده آمریکا را گول بزنند چرا خانه های شهرهای بزرگ همه در یک مدت خاص به عنوان آتش گرفتن جنگلها در آتش سوختند پاسخ گو نیستند لعنت خدا بر شیاطین ازجمله سیاسیون مدرک دار بدون سواد کاخ سفید
آخرین اخبار